tisdag 6 november 2012

Dagens uppdatering.

Idag på f.m var jag med sambons bror och mätte upp sulan och ritade och spände någe snören. Don't know, förstår mig inte på nåt av det där, man han kan iaf tack och lov :P Glömde ta bilder, i min förvirring över vad jag skulle göra ;)

Nu är sambon och brorsan hans och murar upp lecablocken på sulan, så de ska väl vara klart imorgon. Sen hoppas vi innerligt att VVS:aren hinner komma på torsdag, eller fredag morgon, för sen åker han bort fredag e.m - tisdag. Och han är allt vi isf väntar på. Så.. får han det gjort på torsdag vore de bäst! Då kan grävaren komma och sen fortsätter vårt arbete. Då ska det isoleras osv.

Vi har haft möte med Britt-Marie och skrivit kontrakt med VVS:arn idag, samt skrivit under el-kontraktet. Annars har jag inge nyheter och som sagt; inga bilder. Återkommer kanske med det under morgondagens lopp :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar