torsdag 13 december 2012

Negativt inlägg.

Detta blir ett klago-inlägg, jag ber om ursäkt på förhand.

Snön har ställt till det, och det är någonting med taket som gör att byggarna inte vill sätta upp det när det snöar (papp eller läkt eller bla bla bla byggtermer, I dont know) och man kunde inte lämna de halv-klart för då kunde de bli mögel i framtiden. Jag fattar inte sånt där men, aaaah, besviken! Dom är 6 av 8 byggare i gänget kvar här och nästa fredag (21/12) åker alla hem och kommer tillbaka 7/1. Really. Så huset ska stå på backen i 3 veckor nu kanske då........ Känns ju jävligt rent ut sagt! Fyfan. Vilken besvikelse.

Och det ska orka snöa hela jävla tiden.............. Det är så vansinnigt med snö ute så det skulle ju klart inte göra nåt med några dagars uppehåll så vi får upp huset... men nej. Såklart inte.

Inte på humör idag. Dessutom är jag sjukskriven 1 vecka och äter antibiotika. Hade tydligen vätska i lungorna, luftrörskatarr och början till lunginflammation. Va väl sjukare än jag trodde. Till på allt liksom. Hurra! God jul!

Återkommer väl om tre långa jäkla veckor då om det händer nåt på bygget då.... när allt virke är ruttet och dygnsurt. Hepp hepp. (Och nej, jag är väl inte bitter eller sådär...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar