tisdag 17 juni 2014

Köksleverans.

Ja igår kom köket. Åh så lycklig jag blev när dom ringde från posten. Lyckan varade ungefär tills lastbilen lastat av alla paket på tomten. Nåväl. Efter mycket blod, svett och nästan tårar så var allt inomhus efter någon timme sådär. Tur att det var blåsigt och lite kallt.

Det är nu påbörjat och det lilla jag sett uppe ännu så är jag supernöjd! Ser ut precis som det gjort i mitt huvud :)

Leverans - tack posten!
Mannen åkte till frankrike på festival ikväll med sin bror, och kommer tillbaka om exakt en vecka så vi får se om jag får nåt gjort på bygget under tiden. Ensam med 3 ungar och 2 hundar. Och midsommar dessutom. Återkommer om det finns något att återkomma med.

Allt på gården - pust!



 

Mamma var där och inspekterade. Och bar sopor - tack!


Dagens bild. Den enda jag tagit. Några skåp är på plats iaf.
Mycket huvudbry är det minsann.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar