söndag 22 juli 2012

Kökskakel.

Åh, jag hittade vårt!!! Har googlat stavmosaik i mängder, men det är ju detta jag sökt hela tiden! Skiffer-stavar!
come to mama.....
Annars har vi tagit beslutet att göra FHV åtagande 2 också, vilket innebär att vi kommer att spika alla ytterpanel på huset, samt lägga taket, stuprännor och sånt "skit". Vi sparar över 10.000e på detta, så, de är väl värt lite slit, för att jag ska få allt jag vill ha på insidan, tex dessa (påstått) svindyra skifferstavar!

Sen skulle jag vilja ha en "vägg" med fasadsten bakom kaminen också, likt dessa:



2 kommentarer:

  1. Var hittade du kökskaklet någonstanns? Letar efter precis samma typ...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, jag googlade och hittade bilden, jag har ingen aning vart det kommer från, TYVÄRR! ;(

      Radera