tisdag 4 september 2012

Nu händer det saker!

Imorgonbitti åker vi iväg mot Borlänge. Vi ska rita upp köket! Spännande!

Dessutom fick vi en betald övernattning på hotell. En liten mini-weekend, bara vi två. Passar ju rätt bra in, för idag minsann, frågade min kära sambo med darrande röst om jag ville gifta mig med honom. Svaret blev såklart JA! Jag är den absolut lyckligaste kvinnan på jorden som har fått en så fin karl. På tal om annat lite :)

Bortsett från det, så kommer vi (med TUR) igång med bygget redan om 1 månad. Första veckan i oktober alltså! Grund och markarbete. Så nu ska vi fylla i tillverkningsordern bara så skickas den iväg med en gång till Borlänge, och bara ligger färdigt och väntar på bygglovet. Så fort det kommer, sista veckan i september, så börjar vi!

Hejhå. Mitt i allt tar allt fart!!

2 kommentarer:

  1. Nej jäklar anamma! Bröllop minsann! Woohoo! Grattis!

    SvaraRadera
  2. Haha tack, men bröllop får nog vänta något år än ;) Ska ha huset klart först. Så kanske sommaren 2014? ;)

    SvaraRadera